امروز : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1402/09/21

گالری تصاویر خبر

10:36 AM 1401/11/23 تعداد بازدید: 361

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران  ضمن صدور پيام تبريك چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، كليه كاركنان و فعالين شيلات سراسر كشور را به حضور پرشور در راه پيمايي روز 22 بهمن دعوت كرد. 



متن پيام به شرح زير است.
"بسم الله الرحمن الرحيم "
يوم الله 22 بهمن سرآغاز انقلابي است كه پيام توحيد، آزادگي واستقلال را براي همه ملت‌هاي مظلوم و ستم ديده به ارمغان آورد، در اين روز، ملت ايران زير پرچم وحدت و اطاعت از امام خود نشان دادند اين انقلاب، ريشه در قلب مردم اين مرز وبوم دارد.
در پرتو اين حركت الهي، ملت ايران به استقلال سياسي رسيد و سلطه اجانب بر ايرانيان پايان يافت. امروز انقلاب اسلامي ايران پس از 44 سال توانسته بيش از هر زمان ديگري جايگاه تاثيرگذار و تعيين‌كننده خود در عرصه تحولات منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي را تحكيم بخشد و با پيام الهام‌بخش و عزت‌آفرين خود موجب حركت عدالت‌خواهي و آزادي‌خواهي ملت‌هاي ستم ديده و مظلوم جهان شود. 
در آستانه چهل و چهارمين بهار پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، ياد و خاطره امام شهيدان، معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره)، شهداي والامقام انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس را گرامي مي داريم.
اين حماسه تاريخي را به رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت شريف ايران به ويژه همكاران ارجمند شيلات سراسر كشور تبريك و تهنيت عرض نموده، كليه همكاران و فعالين شيلات سراسر كشور را به حضور پرشور در راه پيمايي 22 بهمن، سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي دعوت مي كنم. عزت، اقتدار و سربلندي ملت و كشور ايران عزيز را از خداوند متعال خواستارم. 

          سيدحسين حسيني 
معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)