امروز : پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1402/09/21

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:32 AM 1402/09/18 تعداد بازدید: 233
حضور حداكثري بهره‌برداران و علاقمندان شيلاتي، تفاهم نامه هاي منعقد شده و بازديدهاي مقامات عالي رتبه و محصولات ارائه شده، هفتمين نمايشگاه را از دوره هاي قبلي متمايز ساخته است.


به گزارش روابط عمومي شيلات لرستان ، به نقل از روابط  عمومي سازمان شيلات ايران معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران، معاونان، مديران ستادي و استاني و تني چند از صيادان و بهره برداران گرد هم آمدند وبا برگزاري جلسه اي، اختتاميه هفتمين نمايشگاه بين المللي شيلات، آبزيان، ماهيگيري، غذاهاي دريايي و صنايع وابسته را گرامي داشتند.

  رئيس سازمان شيلات ايران، نمايشگاه هفتم را مثبت ارزيابي كرد و گفت: دستاوردهاي اين نمايشگاه بايد در بخش‌هاي مختلف دسته‌بندي شده و به عنوان نقشه راه از پتانسيل‌هاي فوق استفاده شود.

  وي خاطرنشان كرد: تمامي مديران بايد ارزيابي‌ خود را از نمايشگاه فهرست كرده و نقاط قوت و ضعف را احصا كنند.

سيدحسين حسيني ادامه داد: در كمتر از ۱۰ روز آينده ارزيابي‌ها دسته بندي شده و سپس برنامه‌ريزي‌ براي آينده انجام خواهد شد.

وي تاكيد كرد: نمايشگاه هفتم نقطه عطفي در تاريخ نمايشگاهي شيلات محسوب مي‌شود، زيرا انعقاد تفاهمنامه هايي با بنياد بركت و جهاد توسعه را شاهد بوديم كه نشان مي‌دهدحوزه شيلات براي مسئولان ساير دستگاهها بسيار مهم است.

حسيني ادامه داد: حضور تعداد زيادي از شركت‌هاي دانش بنيان كه آخرين تحقيقات خود را به معرض نمايش گذاشته‌اند بسيار مبارك عنوان كرد.

وي تصريح كرد: با توجه به سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري در خصوص نقش آفريني شيلات در توسعه دريا محور ، استفاده از فناوري‌هاي نوين ارائه شده توسط شركت‌هاي دانش بنيان در اين نمايشگاه بسيار مغتنم است.

حسيني تاكيد كرد: در راستاي دستيابي به نقش آفريني شيلات در توسعه دريا محور، در كوتاه‌ترين زمان ممكن دبيرخانه‌اي با موضوع فوق ايجاد شود و لازم است ظرف كمتر از سه ماه برنامه جامع و كاملي در اين حوزه تدوين شود .

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)