امروز : شنبه 6 مرداد 1403 بروزرسانی:1402/09/21

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:59 AM 1402/09/18 تعداد بازدید: 298
استاندار و رئيس سازمان جهاد كشاورزي لرستان در ديدار با رئيس سازمان شيلات كشور خواستار تحقق اعتبارات احداث زيرساخت‌هاي مجتمع‌هاي خاوياري استان براساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه ميان قرارگاه خاتم و شيلات ايران و استانداري لرستان شد.

  به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات لرستان،  فرهاد زيويار به اتفاق سيد عماد شاهرخي، كيارش بيرانوند عصر امروز در حاشيه بازديد از هفتمين نمايشگاه بين‌المللي شيلات، آبزيان، ماهيگيري، غذاهاي دريايي و صنايع وابسته در ديدار با سيدحسين حسيني رئيس سازمان شيلات ايران  بر لزوم احداث شهرك‌هاي مولد آبزيان در استان تأكيد كردند.

استاندار لرستان در اين ديدار با توجه به تفاهم‌نامه سه‌جانبه بين قرارگاه خاتم و شيلات ايران و استانداري لرستان مبني بر ساخت ۱۰ مجتمع توليد آبزيان با ظرفيت ۱۰ هزار تن در لرستان خواستار تحقق اعتبارات احداث زيرساخت‌هاي اين مجتمع‌ها در استان شد.

  لرستان آبزي‌پروري را به عنوان يكي از زنجيره‌هاي ارزش مهم در دستور كار قرار داده است.

  همچنين در ادامه اين بازديد محسن كوشش‌تبار، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌اي وزير كشور در بازديد از نمايشگاه بر اهميت زنجيره ارزش به ويژه در حوزه آبزي‌پروري تأكيد كرد و افزود: لرستان آبزي‌پروري را به عنوان يكي از زنجيره‌هاي مهم در دستور كار قرار داده است و اميدواريم با تحقق اين زنجيره ارزش نقش مهمي در اشتغال و اقتصاد استان به وجود آوريم.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)