امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1402/09/21

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:35 AM 1402/03/02 تعداد بازدید: 67
رييس سازمان شيلات ايران گفت: ايران و روسيه براي صيانت از ماهيان خاوياري درياي خزر كه مصداق بارز انفال است هم قسم شدند و اميد است با همراهي در مسير فوق تلاش شود.

  به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، رييس سازمان شيلات در جلسه شوراي مديران كه در31 ارديبهشت ماه سال جاري در سالن اجتماعات برگزار شد ضمن تبريك ولادت حضرت معصومه (س)  و روز دختر گفت: در يازدهمين اجلاس كميسيون مشترك شيلاتي ايران و روسيه، زمينه هاي همكاري با كشور روسيه را فراتر از درياي خزر و در امور شيلاتي شمال و جنوب كشور مطرح كرده ايم.

وي افزود: ارتباط با روسيه در حوزه هاي فناوري، سرمايه گذاري، نقل و انتقالات، تكنولوژي هاي مختلف، تحقيقات، صادرات و واردات از اهميت زيادي برخوردار است و بايد مورد پيگيري قرار گيرد.

سيد حسين حسيني با اشاره به اهميت گردهمايي دوره اي مديران تاكيد كرد كه اين گردهمايي    دوره اي نياز به دبيرخانه دارد و بايد كليه مصوبات آن از طريق اين دبيرخانه مورد پيگيري و اجرا قرار گيرد.

وي همچنين كسب مقام برتر روابط عمومي و حراست سازمان را در وزارت جهادكشاوزي اتفاق ميمون و مباركي دانست و گفت: بايد اين امر در كليه بخش هاي سازمان رخ دهد تا موفق شويم عنوان سازمان برتر در جشنواره شهيد رجايي را كسب نماييم.

حسيني تاكيد كرد: رويكرد ما در سازمان، رويكرد فرايندي است و از نظر ما تقويت سيستم و فرايند سازماني مهم تر از فرد محوري است.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: سيستم بايد مانند ساعت كار كند و لازم است براي ايجاد اين نظم، هماهنگي هاي لازم صورت گرفته و همگي با روحيه و تفكر جهادي براي تقويت الزامات و ساختارها  تلاش كنيم .

حسيني تاكيد كرد:كار تيمي، گروهي و تقسيم كار بايد در اولويت قرار گيرد. وي بر تشكيل كميته حمايت از سرمايه گذاري و جديت در پيگيري برنامه هاي آن تاكيد ويژه نمود.

معاون وزير و رييس سازمان شيلات ايران با اشاره به مصوبات اجلاس كميسيون مشترك شيلاتي ايران و روسيه ادامه داد: در سفر آستراخان روسيه، برنامه رهاسازي ماهيان در دريا نيز انجام شد كه به دنبال آن رهاسازي ماهيان در استانهاي شمالي كشور در هفته جاري بسيار اتفاق خوبي است كه بايد اهميت و الزام آن را بيشتر مدنظر قرار دهيم.

حسيني افزود:يكي از مصاديق بارز انفال، صيانت از ذخاير و منابع ملي از جمله ذخاير ماهيان خاوياري است كه در اجلاس روسيه مورد تاكيدقرار گرفت و توافق شد براي صيانت از ماهيان خاوياري هم قسم شويم و همراه و هم دوش هم در اين مسير تلاش كنيم.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)