امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1402/09/21

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:08 AM 1402/03/07 تعداد بازدید: 90
منابع خدادادي استان كرمانشاه، پتانسيل افزايش ميزان توليدات را فراهم كرده است. 

به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۲  به منظور بازديد از پروژه ها و فعاليتهاي آبزي پروري و در راستاي توسعه و ساماندهي بهره برداران آبزي پرور به استان كرمانشاه سفر كرد.
سيد حسين حسيني در اين سفر ضمن ديدار با استاندار كرمانشاه  در محل استانداري، پيرامون توسعه آبزي پروري و افزايش سرانه مصرف ابزيان در اين استان گفتگو و تبادل نظر كرد.
در اين سفر و در ديدار با دكتر صحرايي استاندار كرمانشاه به توصيف تصويري جامع، كامل و گسترده از فعاليت هاي شيلات در زمينه هاي آبزي پروري، فرآوري، سرمايه‌گذاري، به توسعه و پيشرفت هاي به دست آمده در اين صنعت مهم پرداخت و گفت: مصرف سرانه استان كرمانشاه ۱۰ و نيم كيلو است كه با عدد كشوري ۱۳ كيلو و ۸۰۰ گرمي فاصله دارد.
سيد حسين حسيني افزود:با دارا بودن منابع خدادادي در استان ، توانايي افزايش ميزان توليدات در دسترس است. 
وي با اشاره به رتبه هاي برتر استان در توليدات آبزيان ضمن يادآوري بهره برداري از كارخانه خوراك آبزيان در شهر كرمانشاه گفت:اين كارخانجات با ظرفيت ۱۵ هزار تن كه پيشرفت فيزيكي ۹۵ درصدي را داشته اند، در تيرماه سال جاري به چرخه توليد اضافه خواهد شد.
حسيني در ادامه تصريح كرد: از حمايت سازماني به منظور تكميل زنجيره ارزش آبزيان  مي توان بهره برداري كرد.
گفتني است معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران در اين سفر ديدار با پرسنل شيلات استان، ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان پاوه ،بازديد از پروژه هاي شيلاتي در محور شمال و شمال غربي استان و شهرستانهاي غربي استان را در برنامه خود دارد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)